Na nový IT nástroj múdro
Držte biznis analýzu u seba a jednajte s dodávateľmi, aby Vám dodali iba to, čo Vám skutočne urýchli a zdokonalí biznis.
Držte biznis analýzu u seba a jednajte s dodávateľmi, aby Vám dodali iba to, čo Vám skutočne urýchli a zdokonalí biznis.
Agilný trend nám priniesol “use cases”… Use cases predstavujú uchopiteľný kus zadania, ktorý je veľmi dobré doručiteľný, testovateľný, ale aj merateľný. Ale, čo s tým dielčím riešením, keď nepoznám celý obraz… V minulosti som sa stretla s tým, že jedna… Read More »Prečo Use Cases fungujú a zároveň nefungujú?
Cítite sa, že ste jedinečný a špecifický, ale referencie uznávate len z vášho fachu. Firmy na trhu sa často (alebo vždy) nechávajú počuť, že sú jedineční, že ich biznis je špecifický… A potom keď hľadajú expertov, obmedzujú sa na tých,… Read More »Sme jedineční a špecifickí
Stáva sa mi, že v debate s firmami, hlavne veľkými, často dostávam otázku ohľadne benchmarkov. „Pracujete s benchmarkami?“ Prirodzene sa mi naskytuje otázka: PREČO IM NA TÝCH BENCHMARKOCH TAK ZÁLEŽÍ? Benchmark je úžitočný nástroj pre porovnávanie sa s konkurenciou. Odporúčame benchmark používať ako inšpiráciu,… Read More »Nestávajte na vode, ani na benchmarkoch
Keď pripravujeme Digitálne dvojča pre našich klientov, často sa stretávame s požiadavkou, aby sme rozlišovali, či danú aktivitu robí senior, alebo junior, a pridávali index pracnosti pre juniora (napr. ak senior podá výkon za 1h, pri juniorovi tento odhad násobiť napr. 1,5… Read More »Seniori vs. juniori v kontexte kapacitného plánovania
Návšteva obchodu, alebo pobočky je pre mnohých z nás zážitok z kategórie „cestovanie v čase“. Ale, do minulosti. Doteraz si pamätám ten pocit, keď som po COVID období zavítala do Peek&Cloppenburg, kde sme pre mamu vybrali kabát. Došli sme domov a cestou si to… Read More »Cesta klienta – ako jej lepšie rozumieť
Reporty, ktorým rozumiete a v ktorých je pravda sú dnes dosiahnuteľné. Singe truth nemusí byť len teoretický pojem.
Prvý zákon moci je: nikdy nezatieň svojho majstra. My by sme povedali: Nikdy nezatieň svojho majstra, pokiaľ na to nie je pripravený. Veľmi veľa ambicióznych ľudí nastupuje do pracovného života s presvedčením, že stačí, že vydajú zo seba maximum, a šéf/ firma/… Read More »Procesy posilňujú EGO
Profesionalizujeme, aby sme šetrili Ľudia cestujú za zážitkami so sprievodom, lebo chcú v obmedzenom čase trefne vybrať klenoty danej destinácie. Viete cestovať sami… a spokojnosť s dovolenkou bude priamo úmerná kvalite prípravy. Čím náročnejšia destinácia, tým viac to platí. (stále sú destinácie, kde… Read More »Firemná lotéria: ustojíme najbližší nával práce?
Meranie procesov slúži na riadenie a neustále zlepšovanie. Iba roboty dokážu pracovať sústredene na 100%. Meraním dokážete zabezpečiť, aby stabilných 75-80% času v práci ľudia reálne pracovali.